Asiakaspalvelusuunnitelma

Päivitetty 22.01.2025

Asiakaspalvelusuunnitelma This content can be expanded

American Airlinesin tavoitteena on tarjota turvallista, luotettavaa ja ystävällistä lentomatkailua, johon kuuluu myös laaja valikoima tuotteita ja palveluita. Olemme sitoutuneet tekemään jokaisesta lennosta nautinnollisen kokemuksen ja priorisoimaan turvallisuutesi ja mukavuutesi.

Yhdessä American Eaglen alueellisten kumppanien kanssa operoimme päivittäin tuhansia lentoja yli 350 kohteeseen yli 60 maassa. Kohteitamme ovat Charlotte, Chicago, Dallas-Fort Worth, Los Angeles, Miami, New York, Philadelphia, Phoenix ja Washington, D.C.

Pyrimme tarjoamaan poikkeuksellista palvelua matkan jokaisessa vaiheessa lennon varaamisesta määränpäähän saapumiseen. Vaikka pyrimmekin jatkuvasti täyttämään nämä standardit, ymmärrämme, että joskus asiat eivät välttämättä suju suunnitellusti. Tällaisissa tapauksissa pyrimme ratkaisemaan kaikki ongelmat, jotta kokemuksesi olisi mahdollisimman myönteinen.

Tämä asiakaspalvelusuunnitelma korostaa palvelutavoitteita ja sitoumuksia, joita noudatamme. Americanilla jokaista asiakasta arvostetaan, ja olemme sitoutuneet tekemään jokaisesta lennosta ikimuistoisen – sinun turvallisuutesi ja mukavuutesi ovat aina etusijalla.

  • Sellaisten asiakkaiden palvelu, joilla on erityistarpeita
  • Apu silloin, kun lentosi on myöhässä tai peruttu
  • Matkatavarat
  • Vastuu matkatavaroista
  • Lähtöselvityksessä tarvittava ja matkatavaroiden lähtöselvityksen päättymisajat
  • Kanta-asiakasohjelma – AAdvantage®
  • Viivästykset, peruutukset ja poikkeukselliset tapahtumat
  • Asiakkaan olennaiset tarpeet poikkeuksellisten viivästysten aikana
  • Perheen istumapaikat
  • Ylimyydyt lennot
  • Taatut hinnat ja 24 tunnin hold-käytäntö American Airlinesin lennoilla (mukaan lukien codeshare-kumppaneiden operoimat American Airlines -lennot)
  • Asiakkaiden ongelmien käsittely
  • Halvimman hinnan saatavuus
  • Palvelut kotimaisten codeshare-kumppanien kanssa
  • Lentolippujen hyvitykset
  • Muut matkustuskäytännöt
Sellaisten asiakkaiden palvelu, joilla on erityistarpeita This content can be expanded
Matkatavarat This content can be expanded
Vastuu matkatavaroista This content can be expanded
Lähtöselvityksessä tarvittava ja matkatavaroiden lähtöselvityksen päättymisajat This content can be expanded
Kanta-asiakasohjelma - AAdvantage® This content can be expanded
Viivästykset, peruutukset ja poikkeukselliset tapahtumat This content can be expanded
Perheen istumapaikat This content can be expanded
Ylimyydyt lennot This content can be expanded
Halvimman hinnan saatavuus This content can be expanded
Hyvitykset This content can be expanded
24 tunnin hyvitys This content can be expanded
Muut matkustuskäytännöt This content can be expanded

Muita hyödyllisiä sivuja…

Matkustajan oikeudet – Kanada